Fjärde advent!

Fjärde advent redan?! Tiden går alldeles för fort. Dock gör det inget, det är ju söndag! Jag älskar söndagar! Särskilt lediga sådana. Det är låta bli att ställa klockan och äta god frukost dagen. Oftast brukar det vara ont i magen dagen också efter lördagens godisfrossande men idag var magen lugn. Tänk om Probi mage tabletterna fungerar? Jag är inne i ett gröt il på mornarna just nu. Eller jag har varit det ett tag. Då funkar magen bäst! Så söndagar då det brukar bli något annat kan resultera i en väldigt öm mage, men inte idag! Jag är lycklig! 

Bakat bröd har jag gjort idag! Vörtbröd från julreceptsboken jag fick av Ida för ett tag sedan.

Såhär blev resultatet. Inte som på bilden i receptet men de är säkert goda ändå!


En riktig myssöndag har det varit. Pysslat på lite, försökt fika på Ericas café men det var knöka full där! Köpte en inte så god hamburgare på Sibylla och kikat på lite hästhoppning.
Jag ber förövrigt utsäkt till den förmodligen från jobbet som försökte få mig att vakna imorse. Jag sov förmodligen som en klubbad säl. Snacka om ångesten man kan få då man vaknar och inser att man missat viktiga kronor. Dags att byta ringsignal kanske? 

Nu ska jag fortsätta njuta av denna söndag. Jag ni haft en minst lika bra helg som jag har haft!
Kramelikram!


Kommentarer
Postat av: Yvonne S

Duktiga dig!

2011-12-20 @ 23:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0