Julafton?

Om inte jag har träningsvärk i baken imorgon så tänker jag gråta. Om jag inte har träningsvärk imorgon så har jag väldigt hög smärttrösken! haha Tur det finns pall då jag ska upp på hästryggen imorgon!

Jädrans vilket härligt pass det blev! Jag inser bara då jag tränar ben vilken grymt dålig kondis jag har, jag blir nästan fortare anfådd än trött i musklerna, hmm. Time to change! Kanske dags att hitta skidsuget jag hade för någon vecka sedan.

Jag kan förresten inte förstå att det är Julafton på lördag? Jag tror inte jag kommer att fatta det förns den är över.  Jag sa tydligen samma sak förra året, är det verkligen så det ska vara? Tider rusar! Snart är jag pensionär och har barnbarn. Vilket jag förövrigt är väldigt orolig inför, alla turbo tanter som springer in på jobbet och knappt hinner säga Hej innan de är ute igen. Vi ska nog inte ens tala om tanterna på Ica som tränger sig fram för att ta påsar innan man själv inte ens har lastat upp alla sina varor på bandet. Fast det har väl i och för sig sin charm det med!

Dags att slumra!

Kommentarer
Postat av: Yvonne S

Du är bara för söt;)

En turbotant som gillar dig är undertecknad;)

Yvonne S

2011-12-21 @ 00:03:16
Postat av: Maria K

Haha! Jag tänkte faktiskt på dig då jag skrev inlägget. I och för sig hinner du säga flera saker medans du rusar fram! ;) Du är riktigt söt du också Yvonne!

2011-12-21 @ 21:14:23
URL: http://karlssonmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0