Tredje advent

Två delade pass på jobbet, en lördag och en söndag senare så sitter jag här igen! Helgen har gått så fruktansvärt fort, jag vet inte alls vars den har tagit vägen. Gårdagen spenderades till att börja med hos mor och far med världens sötaste brorsöner. Vi sprang sedan på lite affärer efter som de hade julöppet. Mycket folk och riktigt trevligt! Fick lite julklappar till både mig själv och andra med mig hem.

Idag har jag hunnit frysa bena av mig uppe på hästryggen, lagat en varmvattenbalja till ridskole hästarna (läs stoppat i kontakten som åkt ur), jag tyckte den va trasig till en början i alla fall. Jag har även pillat in nejlikor i apelsiner för att få lite julkännsla också. Som grädden på moset bjöd vi min älsta bror på gomiddag och nu sitter vi och har lite ont i magen och spelar döda spel. Japp, jag skulle träna men det var tydligen inte så smart att planera in det efter en söndagsmiddag. Tur att ridning är bra träning det med!

Glad tredje advent! Nu ska jag jäsa vidare i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0