Varning för gnäll!

Jag brukar va positiv nu för tiden men nej, inte idag. Jag trodde allt jag var frisk. Jag skulle jobba idag, men nej, de skulle jag visst inte. Tji fick jag också för att jag skulle lukta på lite häst idag. Det fick jag visst inte.. Jag gjorde det ändå men nu ligger jag i soffan, svettas som en gris, världens skalle bang och kan inte äta. Jag har noll aptit och noll hunger. Inte konstigt att man är orkeslös då man inte äter. Jag känner att det blir en ond cirkel detta.

Allt går ju som tur är över! Jag ska försöka masa mig till apoteket och köpa Probi mage. Det ska tydligen vara något mirakel medel för magen. En hel hög med lactilus fillibactilus eller vad de nu heter, ska det tydligen inehålla. Jag har absolut inte ont i den, magen alltså, men något är ju galet. Hoppas bara det finns på apoteket här på byn, annars kanske de har något annat mirakel medel! Någon som testat Probi mage eller vet något liknande som är bra för ledsna magar?

Nu ska jag slå igen mina blå en stund och vakna och va hungrig och frisk! Om man vill något riktigt mycket så brukar det ju gå på ett eller annat vis! Eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne S

Krya på dig!

2011-12-14 @ 14:30:49
Postat av: Yvonne S

2011-12-14 @ 14:33:19
Postat av: Yvonne S

Opps,vad hände?

Det är inte bara mina ord som slinker iväg utan att jag hinner med,tydligen lever mina "skrivarfingrar" också ett eget liv,därav flera kommentarer ifrån mig med bara några minuters mellanrum....;)

2011-12-14 @ 14:37:20
Postat av: Maria K

Tack Yvonne! Jag hittade probi mage så nu ska allt magen bli glad igen! :)

2011-12-14 @ 18:05:50
URL: http://karlssonmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0