Ett försenat inlägg

Jag tänkte egentligen slänga in ett inlägg igår kväll då jag kommit hem från gymmet, men jag var verkligen för trött för det. Så det kommer nu istället. 

Ben stod på schemat, älskade hatade ben. Det är tungt, det är jobbigt. Kännslan efteråt är dock oslagbar! Då det rent utav darrar i stjärten av utmattning. Då det är tungt att trycka in kopplingen för att köra hem igen. Det är de jag gillar med benpassen! 

Jag tänker nu skriva upp vilka övningar jag körde. Ni kanske inte tycker det är instressant att veta, men jag gör det för min egen skull. Så jag kan blicka tillbakas och se hur jag utvecklas.


2 set*10 squats (knäböj) 20 kg
2 set*10 raka marklyft 20 kg
1 set*10 Zercher-böj 10 kg (en övning jag aldrig testar förut, jag tror minsann jag gillar den)
2 set*15 lårcurl med hantel 10 kg (en dag kommer jag tappa dendär förbannade hanteln i ryggen)
2 set*20 (10/ben) enbens utfall på bänk 10 kg
1 set*25 stående upphöjd vadpress med stång 20 kg
1 set*25 sående vadpress med stång vikt? Tungt var det i alla fall..

Jag avslutar varje pass i benpressen tills musklerna är slut, det gillar jag. 

Sedan måste jag säga att jag är riktigt stolt över mig själv! Att utan kunskap, men med en vilja att uppnå mina mål och viljan att öka den lilla kunskapen som finns, så ser jag resultat. Jag måste alltså ha lärt mig något! ;) 

Jag slänger in en inspirationsbild och med den säger jag godnatt! 


Helene Ahlsson har verkligen inga dålig muskler..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0