Är ni kvar?

Jag ber om ursäkt för min frånvaro. Jag har tränat en hel del, jobbat ännu mera och för att inte lägenheten skulle se ut som ett bombnedslag så var jag tvungen att prioritera den före denna blogg. Näste veckar är dock lugnare (än så länge) så kanske jag hinner med den då.
Just nu väntar vi på att köttfärsbiffarna ska tillaga sig färdigt så vi kan käka. Vad kvällen bjuder på har jag inte riktigt bestämt mig för än. Antingen en sväng på skidor bakom pappas galna draghund, ett benpass eller så kanske jag ska försöka röja upp den enorma pappershögen som jag i klämt in i garderoben. Fast, om jag känner mig själv rätt så blir den kvar där tills det är dags att betala räkningarna. Vi ser helt enkelt! 

Imorgon har jag i alla fall min enda och efterlängtade lediga dag på denna vecka. Då ska det njutas, mellan allt annat jag planerat! ;) Men! Det är så jag gillar det, fullt ös medvetslös!
Time for food! Eller som mamma säger, KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!

Kommentarer
Postat av: Yvonne S

Klart jag är kvar och jisses vad jag har funderat vart du hade tagit vägen men nu är du på bloggen igen och det är jag glad för!

2012-01-19 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0