Dags för vardag igen!

Happ! Så va hela jul och nyårshelgen över. Jag har jobbat, ätit tills jag fått ont i magen flera dagar i rad. Aldrig blivit hungrig, kört bil från Tärna i snöstorm. Önskat jag haft en monstertruck istället för en röd liten golf och mycket mycket mer. Det har i alla fall varit helt underbart! Tid till dator har inte funnits. Träna har jag knappt gjort heller, men nu är jag på g igen!

Det är så mysigt med jul! Nu är jag dock ganska mätt på både julmat och jul över huvudtaget så jag tror jag tjuvstartar med utstädandet av julen snart. Skulle bara hittat någon ny fönsterlampa så jag inte blir mörkrädd. Det är nog faktiskt julbelysningen som gör julen sådär extra mysig. Särslikt julstjärnorna.

Jag undrar förresten vem det är som döper alla stormar? Roligt jobb! Det skulle jag kunna jobba som!

Nu är det dags för lite tvkikande innan sängen kallar.

Gott nytt 2012!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0