Full fräs!

Ingen rast ingen ro! Full rulle denna vecka också, men det gillar ja! Det blir en sex dagars vecka denna vecka med, dock med nästan bara kortdagar. Det är väl livet som vikarie antar jag! Glad är jag ändå för det, jag trivs med mitt jobb och särskilt med alla fina jobbarkompisar som förgyller tillvaron.

Planen var skidor ikväll, nu när jag lärt mig att bromsa så tänkte jag och fröken Ida sikta på 6 km nästa gång. Det blev dock inga skidor ikväll, jag åkte på jobb. Men vad är väl en bal på slottet? Vi tar nya tag imorgon istället. 4 pass är det tänkt att jag ska hinna med, och det hinner jag. Om inte annat så är jag ledig på lördag och kan köra två om det skulle behövas. Det är så jädra skönt att ha hittat motivationen till träningen på allvar. Jag längtar tills varje pass. Jag måste bara lära mig att känna skillnaden mellan trött efter middan trött och borde verkligen inte träna trött.

Nu ska jag sitta och spåna på mitt kommande projekt. Spännande värre! Vad det är? Nej det tänker jag inte berätta nu!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Dina jobbarkompisar gillar dig med ♥

2012-01-25 @ 09:04:39
Postat av: Yvonne S

Håller med Maria att vi gillar dig som jobbarkompis men tyvärr har jag ju bytt jobb och i och med detta har jag misst både dig och dom andra men som tur är så trivs jag bra med mina nya jobbarkompisar.

Du kan väl anmäla dig som vikarie på sippan ,det skulle vara jättekul!

2012-01-25 @ 11:05:00
Postat av: Maria K

Vad ni gör mig glad!

2012-01-25 @ 12:34:34
URL: http://karlssonmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0