Skit Golf!

Jag tror att min röda lilla golf protesterar starkt ikväll. Jag fick nänmligen kallstarta stackarn eftersom han stod ca 5 cm förlångt ifrån motorvärmarlådan för att jag skulle kunna få i kabeln. Han startade snällt och gick som en klocka fram tills att det var dags att köra hem efter kvällens träningspass. Han startade snällt till en början, sen dog han, mitt uppförsbacken - medans jag gasade?!  Happ, han startade dock snällt igen men nu funkade inte stereon. Bara om jag stängde av helljuset men hade på helljusläget. Jaja, sånt är livet. De är ju ändå så sjukt mysigt att köra efter en mörk enslig väg utan musik eller radio.. Väl framme i Storuman slog jag av hellyset och fick igång stereon. Det lustiga var bara att han först gjorde stänga av sig cermonin för att sen starta upp sig igen. Vad hade den för anledning till det lixom? Det lustigaste var ända då stereon dog då jag blinkade åt vänster, men inte åt höger?!

Jag tror på att han är arg, Golfen alltså. Så, härdan efter lovar jag att jag aldrig mer ska kallstarta dig någonsin!

Nu till något roligare! Jag längtar lite till den nya komediserien på tv 4 börjar. Kontoret! awimbawe, awimbawe...



Bilden är lånad från expressen.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Du måste prata snällt med den... =)

2012-01-31 @ 06:10:15
Postat av: Maria K

Okej! Jag ska göra det idag! ;)

2012-01-31 @ 09:51:20
URL: http://karlssonmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0