Söndag

vilket betyder att det snart är Måndag och ny vecka! Just nu sitter jag hemma på mina lediga timmar innan det är dags att vandra tillbakas till jobbet kl 16.00. Jag och A besökte tidigare idag Ericas café och smaskade i oss semlor. Namnam! Det är så mysigt där inne! Äntligen finns det ett café som är litet och mysigt. Sådär som ett café ska vara.

Igår var jag och kära mor ute på en skidtur med vovvarna. Det va riktigt härligt och solen smög sig igenom molnen korta stunder. Föret var dock inget vidare, skoterspåren på sjön var översnöade, spåren genom skogen va översnöade, de va vatten på sjön så mina skidor blev en dm tjockare och vägen som vi valde ta tillbakas var snorhal! Trots detta så var det rikigt härligt! Det är ju trots allt lite jobbigare med dåliga spår, och träning ska väl vara så? Jobbig alltså? ;)

Jag har förresten en plan på ett nytt träningsupplägg. Jag tror det blir bra, det är egentligen detsamma, bara lite mer kondition inräknat. Imorgon då jädrans ska ja svettas!!

Nu ska jag pröva sova en kvart. Jag har en hemskt huvudvärk som suttit i sedan 10 tiden. Det va längesedan jag hade huvudvärk och ännu längre sedan jag hade en huvudvärk som inte går över av alvedon. hmm, bara det inte är dags för en förkylning. Får vitaminboosta med Kiwi eller något.

Svettig tjej med rosiga kinder och två söta vovvar! Bilden är lånad från mammas fb.


Kommentarer
Postat av: Yvonne S

Härlig bid på dig och vovvarna.Jag och en kompis var också på Ericas mysiga cafe och njöt av hennes semlor

2012-01-29 @ 16:38:39
Postat av: Maria K

Vad trevligt! Hon har det verkligen riktigt mysigt där!

2012-01-29 @ 20:58:18
URL: http://karlssonmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0