Är det redan april?

Näe, det tror jag inte. Man skulle verkligen kunna tro det, jag gillar värmen men inte slasket. Snön får gärna vara kvar lite till. Till det positiva så slipper man skotta i alla fall.

Fredag imorgon vilket innebär Umeå direkt efter jobbet kl 16. Jag längtar, då ska jag pussa på mina underbara brorsöner, min bror och Lina. På lördag bär det iväg till ö-vik över dagen för att få en turkisk upplevelse och pussa på min underbara moster och hennes karl. Jag kan nästan lova att det inte bli några blogginlägg under helgen. Det är ni i och för sig vana vid, så ni kanske inte förväntar er så mycket.


En suddig bild på världens finaste brorson!

Till dagens träning där armar stod på schemat! Det såg ut såhär:

1 uppvärmnings set*10 + 2 set*8 bänkpress
2 set bicepscurl*10 15 kg
2 set*10 pull ups
2 set chins*10 (med nästan full hjälpvikt, jag tror inte har några chins muskler........)
2 set dips*10
1 set lastdrag 40 kg*8


Sedan va tiden slut, jag kände mig inte nöjd. Så blir det ibland! Jag tror jag ska testa ett nytt träningsupplägg genom att dela upp kroppen i fler delar. Det känns som att det skulle kunna ge mer muskelmässigt, men det kommer att resultera i fler vändor till gymmet. Jag har dock som mål att få in mer kondition i schemat också, då kommer det resultera i att jag får köra dubbla pass vissa dagar. Kommer jag orka med det? Nja, men det tåls att fundera på. De som kan säger dock att som nybörjare är det bäst att dela upp kroppen i 3 och jobba med mycket basövningar. Jag undrar då hur länge man ska köra på det? Jag har tränat seriöst i ca 6 månader, lite sporadiskt för skojs skull innan det. Någon som kan mer än mig och detta och kan ge svar på min fråga? :)

Nu MÅSTE jag fortsätta städa. Ikväll är det häst dags och det är Micka och Keli som ska få svettas!

Jag hoppas alla njuter av det fina vädret! Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0