Så var det vardag igen..

Jag kan börja med att jag har haft en helt underbar helg i helgen! Hamam är verkligen något jag kan rekomendera! Det bästa var nog ändå att få träffa alla underbara som vi planerat. Vi bjöds på tre rättersmiddag i Ö-vik och att få tillbringa en helg med bror och brorsöner är verkligen inte dumt det! Man kan inget annat än må bra halv 7 på en lördagmorgon då två yrväder kommer hoppandes i sängen och ropar " Famo och Ia, stiga upp nu!!". Till det lite tråkigare så kan jag säga att jag förstört alldeles för mycket pengar. Typiskt! 

Nu är det vardag igen men lika glad är jag för det! Idag är jag LEDIG, och vad gör jag på min lediga dag? Jo, jag bokar tvättid klockan 8 på morgon och tvättar hela förmiddagen såklart. Jag kan säga att det behövdes..

I em. är planen att böja lite på benen och trötta ur musklerna ordentligt! Jag ska alltså träna ben! Jag avslutar sedan dagen på stallet, Micka och Keli ska få sig en omgång! :) Så ni vet vars ni har mig, fullspäckad dag som vanligt! 

Tvättstugan kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0