Blåsigt värre!

Efter en 6 dagars vecka är jag obokad till och med fredag, sen är det alltså dags för jobbhelg igen. Vikarielivets stora charm! ;) Vad gör jag idag då? Jo, jag har promenerat, tränat magen, storhandlat, röjt undan lite och nu håller jag på att försöka framkalla lite bilder. Kvällen vet jag inte riktigt vad den bjuder på, ett träningspass med bästa Ida men mer har jag inte planerat. Det är ganska skönt. Kanske ska jag unna mig en sitta i soffan kväll, kanske.. 



Jag lägger upp en härlig bild från ungeför samma tid som nu för ett år sedan!
Jag gillar vårvinter!!


Då bilden ovan togs var det mer snö, så pass tjock is så det gick att köra isbil och inte alls lika halkigt och blåsigt som idag! För fy bubblan vad de blåste, särskilt imorse då jag va ute på promenad. Jag trodde evigt jag skulla blåsa omkull. 

Nu ska jag se om jag får iväg bilderna på framkallning! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Yvonne S

Javisst är vårvintern härlig!

Unna dig en soffsittarkväll,det är du värd,kram!

2012-03-14 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0